خبرگزاری کار ایران

آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۵۷

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله‌گذاری و تهویه مناسب همچنان با جدیت رعایت شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احسان کامرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: تداوم مراقبت ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری همچنان مورد تاکید است و این فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، باید ادامه یابد.

وی با تاکید بر توجه به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، ادامه داد: واکسیناسیون موجب حفظ سلامتی خواهد شد و همه باید نسبت به تزریق واکسن توجه جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله‌گذاری و تهویه مناسب با جدیت رعایت شود و فرمانداران نیز در این خصوص با حساسیت بیشتر، نظارت گسترده‌ای به عمل آورند.

کامرانی با اشاره به حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها، تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی نسبت به افزایش واکسیناسیون به خصوص در دانش آموزان کمتر از ۱۲ سال، اقدام شود.

وی گفت: با توجه به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت ماه، این پیشنهاد در این ستاد مصوب شد و باید شرایط جهت برگزاری مناسب امتحانات فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی و دانش آموزی نیز نظارت کافی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز