خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری هرمزگان:

غربالگری کارکنان در خصوص وضعیت ابتلا به کرونا پس از پایان تعطیلات نوروز ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۰۵۱

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با تلاش‌ها و مجاهدت صورت گرفته در استان هرمزگان به خصوص توسط دانشگاه علوم پزشکی، هرمزگان در رتبه اول واکسیناسیون در کشور قرار گرفته که برای استان موجب افتخار است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احسان کامرانی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت صورت گرفته در استان هرمزگان به خصوص توسط دانشگاه علوم پزشکی، هرمزگان در رتبه اول واکسیناسیون در کشور قرار گرفته که برای استان موجب افتخار است و از تلاش‌های همه دست اندرکاران این امر به خصوص مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان به دلیل این موفقیت، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به روند کاهشی ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در هرمزگان، بر لزوم پرهیز از عادی انگاری تاکید کرد و ادامه داد: رعایت بسیار جدی دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک به عنوان یک اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید همواره مورد توجه همگان قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به افزایش چشمگیر ورود مسافر به استان هرمزگان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته، افزود: با توجه به حجم جمعیت بسیاری که وارد استان شده‌اند، نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص در اماکن گردشگری و تفریحی، بازارها، محل های حضور و تردد مسافران و وسایل حمل و نقل عمومی تشدید شود و همچنان با جدیت صورت گیرد.

کامرانی، اتصال بنادر، فرودگاه ها، راه آهن و پایانه‌های مسافربری به سامانه ایران من برای بررسی وضعیت واکسیناسیون افراد جهت صدور بلیط را بسیار مهم برشمرد و بر لزوم انجام دقیق این فرآیند تاکید کرد.

وی گفت: غربالگری کارکنان در خصوص وضعیت ابتلا به کرونا پس از پایان تعطیلات نوروز و بازگشت به محل کار نیز موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا از شیوع این ویروس در محیط های کار جلوگیری شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر لزوم توجه جدی مردم به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از چهاردهم فروردین ماه، برای واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس نیز تدابیری اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز