خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

هزار میلیارد ریال برای لایروبی کانال‌های خلیج گرگان اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۹۱

استاندارگلستان گفت: هزار میلیارد ریال برای لایروبی کانال‌های خلیج گرگان اختصاص یافته است و موضوع احیای خلیج گرگان و لایروبی کانالهای آن خیلی مهم است و همه متولیان امر باید بطور جدی‌تر این مساله را دنبال کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهارکرد: در کنار لایروبی کانال آشوراده، نیاز است کانال‌های چپاقلی و خوزینی هم لایروبی شوند و پمپاژ آب هم به مصوبه اول اضافه شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های متولی مانند مدیریت بحران و محیط زیست در بخش لایروبی و وزارت نیرو در بخش پمپاژ آب، باید اقدامات اساسی را انجام دهند.

وی گفت: در بستر گرگان‌رود ۱۷۷ آب‌بندان غیرمجاز وجود دارد که مدیریت و کنترل آن باید سریع‌تر انجام و این آب‌بندان‌ها تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: بدون شک، در احداث این آب‌بندان‌های غیر مجاز، برخی مدیران ترک فعل کرده اند که برای این افراد پرونده تشکیل شده و ما از حق مردم نمی‌گذریم و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

زنگانه بیان کرد: متأسفانه برخی مدیران نه تنها مدیریت بحران ندارند، بلکه در ایجاد بحران نقش اساسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت مصرف آب، همه چاه های غیرمجازی که در شعاع 2 کیلومتری چاه های مجاز حفر شده اند باید مسدود شوند و همه چاه های مجاز نیز باید کنتور نصب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز