خبرگزاری کار ایران

با رأی اعضای شورا؛

شهردار سهند برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۸۴۵

جلسه فوق العاده شورای شهر سهند با موضوع طرح سئوال از شهردار این شهر برگزار شد، که پاسخ علی علایی اکثریت اعضای شورا را قانع نکرد و برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسکو، عصر روز گذشته پس از شش ماه از روی کارآمدن علی علایی  به عنوان شهردار این شهر، دومین جلسه طرح سئوال از وی  انجام شد.

در نخستین جلسه طرح سئوال که اواخر دی ماه  برگزار شد، اعضای شورای  این شهر از پاسخ های شهردار قانع نشده بودند اما با این حال فرصتی به شهردار داده شد و کار به استیضاح نکشید.

در کمتر از ۳ ماه دومین جلسه استیضاح شهردار سهند با برگزاری جلسه فوق العاده شورای این شهر برگزار شد، که سئوالات اعضای شورای شهر سهند از شهردار در ۴ محور بود.

 پرسش‌های اعضای شورا حول محور پرونده های مطروحه در اداره کل بازرسی علیه شهرداری سهند، چرایی عدم توجه شهردار به حوزه خدمات شهری و فضای سبز   و عملکرد نامناسبی  در حوزه عمرانی ،علت عدم اجرای برخی مصوبات شورا و عملیاتی نشدن تفاهم نامه های منعقده بین شهرداری و شرکت عمران بود.

علی اصغر علیزاده رئیس شورای شهر  سهند، قبل از پاسخگویی شهردار سهند به سئوالات گفت: شورای شهر تکالیفی دارد که طرح سئوال از شهردار از جمله این تکالیف است. هدف از طرح سئوال این است که کارها به صورت صحیح تر و مطلوب‌تر پیش رود.

علی علایی شهردار سهند  این بار هم نتوانسته به سئوالات مطروحه اعضای شورا  پاسخ قانع کننده بدهد و علایی با ۵رای علیزاده، صالحی، رستم زاده، سرائی و آذرنیا برکنار شد.

 به رغم غیبت ناصریان و نازیلا عزیزی، دو عضو دیگر شورا، جلسه استیضاح برگزار و شهردار سهند برکنار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز