خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت گیلان در بازدید از دو شرکت صنعتی:

راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۳۳۳

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از شرکت های راد کابل شمال و صنایع پوشش گفت: تولید انواع کابل آلومینیومی در گیلان می تواند نیازهای بخش مهمی از بازار را پوشش دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری گفت: همه باید در راه اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال تلاش کنیم و بانکها نیز باید به تولیدکنندگان اعتماد کنند.

مدیرکل صمت گیلان گفت: شرکت هایی مانند رادکابل شمال یک شرکت منحصر به فرد در خاورمیانه می‌باشند که می تواند جایگزینی مناسب برای کابل های مس باشد  و برای راه‌اندازی آن در تلاش هستیم تا مشکلات پیش آمده را با بانک مربوطه حل و فصل کنیم.

پورحیدری افزود: خط تولید جدید راد کابل شمال قابلیت تولید کابل های با کیفیت در اندازه های ۹، ۱۲ و ۱۵ میلیمتری برای ولتاژهای ۲۰ کیلو ولت تا ۷۶۰ کیلو ولتی با تکنولوژی روز دنیا را دارد و با راه اندازی آن حداقل ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

 پورحیدری همچنین ضمن بازدید از مراحل پیشرفت ساخت فاز اول شرکت صنایع پوشش گفت: بخشی از این فاز در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و تا سه ماه آینده کل این فاز وارد مدار تولید خواهد شد و راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز