خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی قزوین:

سومین مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی در قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۳۷

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از صدور سومین پروانه فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمیثم حصاری با اعلام این خبر گفت: به دنبال ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی از سوی وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و واگذاری آن به استان‌ها و با استناد به بند پ و تبصره یک ماده سه قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی مصوب مجلس شورای اسلامی مجوز فعالیت تا کنون سه فقره پروانه فعالیت در استان صادر شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی قزوین افزود: تمامی فروشگاه‌های صنایع‌دستی فعال استان که دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه‌های صنفی مختلف هستند به مدت سه ماه مهلت دارند تا با ارئه مدارک لازم و مراجعه به حوزه معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان بدون هیچ قید و شرطی از این امتیاز بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: همه مراحل صدور مجوز رایگان و فاقد هرگونه هزینه‌ای است و پس از  پایان مهلت سه‌ماهه اخذ مجوز، فروش محصولات صنایع‌دستی انحصارا با پروانه جدید صادره از این اداره‌کل قانونی بوده و‌ مجوز سایر اتحادیه‌ها فاقد اعتبار است.

حصاری گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به حوزه معاونت صنایع‌دستی و هزهای‌سنتی استان واقع در خیابان نادری‌شمالی نبش خیابان رسالت ساختمان تاریخی داعی اتاق ۵ مراجعه و یا با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۶۷۱۲۱ داخلی ۱۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز