خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

بازداشت عامل ضرب و شتم بیمار بستری در مرکز توانبخشی با دستور دادستان کرج/این مرکز پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۱۳۳

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت عامل ضرب و شتم مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه روزی در کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسن مددی درباره ضرب و جرح مددجوی بستری در یکی از مراکز توانبخشی شبانه روزی در کرج گفت: بلافاصله پس از انتشار فیلم ضرب و جرح یک مددجوی ۱۶ ساله در یکی از مراکز توانبخشی شهرستان کرج که در سطحی گسترده در فضای مجازی و رسانه ها انتشار یافت دستور قضایی جهت  شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی، دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت نظر قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص آخرین وضعیت مرکزی که در آن ضرب و حرح اتفاق افتاده بیان کرد: این مرکز توانبخشی واقع در مهرشهر کرج نیز پلمب و تمامی فعالیت های آن به حالت تعلیق درآمده و مددجویان آن به مراکز دیگر انتقال یافتند.

وجبهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان نیز با اشاره به اینکه مراکز نگهداری از معلولان توسط بخش خصوصی اداره می شوند و تحت نظارت بهزیستی استان هستند اظهار داشت:مددجویان بهزیستی، خط قرمز ما هستند به حکم شرع، قانون و وظیفه موظف هستیم از افراد دارای معلولیت و جامعه هدف حمایت کنیم. این قابل قبول نیست که در مراکز تحت نظارت تعرضی به مددجویان صورت می‌گیرد و در صورت وجود چنین مسائلی با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: پیرو فیلم منتشر شده از مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران روانی مزمن ایرانا واقع در شهرستان کرج بلافاصله کمیته  اضطراری ماده ۲۶ بهزیستی استان البرز تشکیل شد و تصمیم به تعطیلی دائم مرکز گرفته شد و ساماندهی سایر بیماران مقیم این مرکز در مراکز دیگر انجام شد.

محمدی فلاح اضافه کرد؛ تمامی مراکز دارای مجوز از بهزیستی استان البرز در رصد کامل عملکردی و رفتاری قرار خواهند گرفت و درباره حقوق عامه و جامعه هدف بهزیستی هیچگونه اغماضی در کار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز