خبرگزاری کار ایران

صلح و سازش ۱۷ پرونده کارگری ۷ ساله در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۲۶

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد از سازش ۱۷ فقره پرونده با موضوع مطالبات کارگران شرکت کاشی در بخش عقدا در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا حداد با بیان اینکه اختلافات در این مجموعه کهنه شده بود اظهار داشت: اختلاف حاصل بین کارفرما و کارگران شرکت کاشی در بخش عقدا از سال ۹۴ تاکنون منجر به تشکیل پرونده های متعدد در دادگاه شده بود.

وی با بیان اینکه تلاش شوراهای حل اختلاف برقراری صلح و سازش بین طرفین دعوا است افزود: سرانجام پس از گذشت قریب به هفت سال و پس از ارجاع به شعبه شورای حل اختلاف بخش عقدا و برگزاری جلسه های متعدد و با همت اعضاء و کارکنان شعبه شورای حل اختلاف بخش عقدا، اختلاف بین کارفرما و کارگران شرکت کاشی به سازش ختم شد.

این مقام قضایی بیان داشت: اگرچه دسترسی به محاکم دادگستری حق شهروندان است و آنان حق مراجعه به مراجع رسمی برای حل اختلافات خود را دارند، اما حل و فصل اختلافات از طریق صلح و سازش بیشتر توصیه می شود.

وی در پایان از زحمات و خدمات اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف بخش عقدا که توانستند این اختلاف هفت ساله بین کارفرما و کارگران شرکت را حل و فصل نمایند تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد ایجاد صلح و سازش و بسترسازی برای تحقق این امر را یکی از اصلی ترین دلایل تشکیل شوراهای حل اختلاف برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که درسال جاری انجام می دهیم بتوانیم هدف اصلی شوراهای حل اختلاف استان را که ایجاد صلح و سازش و نه صدور رای است را، احیا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز