خبرگزاری کار ایران

دیشب اتفاق افتاد؛

نزاع خونین در شهرک صنعتی یزد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۸۵

در یکی از شرکت های نساجی در شهرک صنعتی یزد، درگیری چند نفر باعث مصدومیت چهار نفر و فوت یک نفر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، اورژانس یزد از درگیری در یکی از شرکت های نساجی شهرک صنعتی یزد و فوت یک کارگر افغان در شب گذشته خبر داد که برای امدادرسانی به مصدومان حادثه سه کد آمبولانس اعزام شدند.

بر اساس گزارش اورژانس یزد، مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از آن ها به علت شدت جراحات وارده ناشی از اصابت چاقو، در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سید حسین طباطبایی؛ کارشناس حوادث سازمان اورژانس یزد در پاسخ به پیگیری های خبرنگار ایلنا گفت: درگیری و حادثه رخ داده در این شرکت نساجی ارتباطی با موضوع کاری و حادثه کار نداشته بلکه موضوع شخصی بوده و جزئیات بیشتر را باید از نیروی انتظامی کسب کنید.

وی با بیان اینکه این درگیری بین اتباع افغان بوده و اطلاعی ندارم که آیا آن ها کارگر شرکت بوده اند یا خیر اظهار داشت: حال عمومی چهار مصدوم دیگر خوب است و در حال دریافت خدمات درمانی در بیمارستان هستند اما علت این درگیری از سوی پلیس در دست بررسی است.

محمدتقی شفیع پور؛ مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم با بیان اینکه این دستگاه در مواردی که حادثه کاری رخ داده باشد ورود کرده و بازرسی و بررسی صورت می گیرد اظهار داشت: ظاهر ماجرا دعوای شخصی بین چند کارگر بوده که شب گذشته رخ داده است که بررسی و اظهار نظر پیرامون آن به عهده پلیس است.

وی در پاسخ به این سئوال که به کارگیری اتباع در کارگاه ها و شرکت های تولیدی منعی دارد یا خیر عنوان کرد: بازرسان برای بررسی این موضوع که آن ها اتباع مجاز و دارای کارت بوده یا غیرمجاز هستند اعزام شده و برای تصمیم گیری منتظر نظر بازرسان هستیم.

شفیع پور افزود: چنانچه این افراد از اتباع غیرمجاز بوده و در شرکت نساجی مشغول به کار هستند کارفرما بر اساس قانون و مقررات مورد برخورد قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز