خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان یزد:

مسئولیت‌های اجتماعی در صنایع و معادن یزد کمرنگ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۸۵۶

رئیس مجمع نمایندگان یزد با بیان اینکه توجه و حمایت مسئولان یزد به ورزشکاران استان افزایش یابد، گفت: مسئولیت های اجتماعی در صنایع و معادن یزد کمرنگ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار در آیین تقدیر از حمید بهزادپور؛ دروازه‌بان برتر و محمدعلی مختاری؛ دومین گلزن برتر جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان اظهار داشت: با حمایت و حضور برخی از صنایع موفقیت هایی حاصل شده که نشان از خلاقیت، نبوغ و برنامه‌ریزی بود و اگر واقعا در صحنه ورزش استان با برنامه‌ریزی درست حرکت کنیم یقینا به هدف می‌رسیم اما اگر بدون برنامه حرکت کنیم و عرصه ورزش را خدای ناکرده با سیاست آلوده کنیم به طور قطع با شکست مواجه می‌شویم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس افزود: ظرفیت های بزرگی اعم از منابع و سرمایه انسانی که بازیکنان ما در تمام رشته ها هستند در سطح استان یزد داریم و این ظرفیت بزرگترین دارایی ما در استان به حساب می آید و باید از آن به درستی استفاده کنیم.

جوکار به انتقاد صورت گرفته در ارتباط با عدم توجه واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی استان به انجام مسئولیت‌های اجتماعی که بر عهده دارند ادامه داد: متاسفانه مسئولیت‌های اجتماعی در واحدهای صنعتی و معدنی بسیار کم رنگ است و انتظار ما این است که امروز اگر از منابع طبیعی، زیرزمینی و انسانی استان استفاده می‌کنند و سودی را برای خودشان فراهم می‌کنند؛ در بحث پیشتیبانی از رشته‌های مختلف ورزشی هم کم نگذارند.

وی با بیان اینکه استان یزد در حوزه معدنی دومین استان کشور به لحاظ میزان ذخایر به حساب می‌آید گفت: برای چنین استانی اصلا در شان نیست که در مسائل ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کم بگذاریم و باید در این حوزه‌ها معادن به دلیل تخریب محیط زیست و آلایندگی‌هایی که در سطح جامعه ایجاد می‌کنند، اقدامات مناسب در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی انجام دهند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با بازیکنان بومی موفق به کسب رتبه‌های متعدد ملی و جهانی شده گفت: در استان یزد ظرفیت‌های ورزشی بسیار گسترده‌ای در میان جوانانمان داریم و وظیفه مسئولان است که زمینه شکوفایی و تقویت این ظرفیت‌ها را به درستی فراهم کنند.

جوکار به موفقیت مختاری و بهزادپور به عنوان دو بازیکن خوب و موفق یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اشاره کرد و گفت: از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به قهرمانان ورزشی استان توجه و حمایت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز