خبرگزاری کار ایران

بر اساس آمارهای نیروی انتظامی یزد؛

بیشترین ‌تصادفات فوتی و جرحی در یزد مربوط به جوانان 30 تا 40 ساله است/ 38 درصد از رانندگان توان کنترل وسیله نقلیه ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۲۷۸

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه افراد ۳۰ تا ۴۰ ساله بیشترین آمار تصادفات فوتی و جرحی را در یزد به خود اختصاص داده اند گفت: علت تامه ۳۸ درصد از تصادفات عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و ۲۹ درصد عدم توجه به جلو بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راه استان یزد اظهار داشت: باید تلاش کنیم در این ایام وضعیت امنیتی و همچنین ترافیکی مطلوبی برای شهروندان فراهم شود.

وی ادامه داد: پلیس با هماهنگی که با مقامات قضائی استان یزد انجام داده با کسانی که با انجام حرکات نمایشی، سرعت بالا و ... جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می اندازند با شدت برخورد خواهد کرد و خودروی آنها در پارکینگ توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه بررسی ها نشان داده که در بیشترین تصادفات در ساعت ۱۲ الی ۱۶ رخ داده است گفت: با تلاش ماموران پلیس راه و راهور استان تصادفات جرحی در مهرماه ۲۰ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: حفظ نظم و انضباط ترافیکی یکی از اولویت های مهم پلیس راه و راهور استان است که با توجه به افزایش برخی حوادث ترافیکی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار؛ با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی تری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز