خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

بستری بیش از ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های یزد/ فوت ۵ یزدی در یک روز

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۴۸۶

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بیش از ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و ۸۵ بیمار نیز به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه یزد خدمات دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر، ۴۳۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند و در شبانه روز گذشته، ۱۰۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است تصریح کرد: همچنین در شبانه روز گذشته، از هزار و ۱۵۲ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۸۹ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده اند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان های استان افزود: یک بیمار در ابرکوه، ۳ بیمار در اردکان، یک بیمار در اشکذر، ۲ بیمار در بافق،۳ بیمار در بهاباد، یک بیمار در خاتم، ۴ بیمار در مهریز، ۳ بیمار در میبد و ۸ بیمار در شهر یزد شناسایی شده اند.

وی با اشاره به فوت ۵ بیمار در شبانه روز گذشته گفت: متاسفانه ۴ بیمار در شهرستان یزد و یک بیمار در بافق قربانی  کووید-۱۹ شدند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز