خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ایلنا:

برای کنترل بازار جلسات منظم برگزار می‌شود/ برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم/ هر چه جلوتر برویم وضعیت بهتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۱۲

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در آغاز کار دولت، گاهی این نگرانی وجود داشت که ممکن است کالاهای اساسی در کشور کم باشد؛ اما خوشبختانه کالاهای اساسی تامین شده و هرچه جلوتر برویم وضعیت بهتر خواهد شد.

سید محمد حسینی در حاشیه روز ملی فناوری هسته‌ای و نیز هنر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات آینده‌پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره اقدامات دولت در مواجهه با گرانی اقلام اساسی و داروها گفت: موضوع بازار به طور مداوم پیگیری می‌شود، البته باوجود توجه به مسائل اقتصادی گاهی هم مشکلاتی پیش می‌آید که معاون اول رئیس جمهور به جد مسائل را دنبال می‌کند و دولت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند آرامش در بازار وجود داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در آغاز کار، گاهی این نگرانی وجود داشت که ممکن است کالاهای اساسی در کشور کم باشد؛ اما خوشبختانه کالاهای اساسی تامین شده و هرچه جلوتر رویم وضعیت بهتر خواهد شد.

وی درباره مذاکرات و گلایه نمایندگان مبنی بر اینکه اطلاعات خاصی درباره مداکرات به آن‌ها داده نمی‌شود گفت: آقای امیر عبداللهیان و وزیر خارجه چندین بار در صحن مجلس و جلسات غیرعلنی حضور یافته‌اند و توضیحات به نمایندگان ارائه شده است.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز