خبرگزاری کار ایران

آزادی‌خواه در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور:

گرانی‌های مهارگسیخته مردم را به ستوه آورده است/ سفرهای استانی خوب است اما طوری عمل نشود که نتیجه معکوس بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۵۳۹

نماینده مردم ملایر در مجلس با انتقاد از اینکه وضعیت بازار به هیچ وجه مطلوب نیست، گفت: گرانی های مهارگسیخته مردم را به ستوه آورده و دولت باید تلاش بیشتری برای کنترل بازار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احد آزادیخواه عضو کمیسیون کشاورزی در جلسه صحن علنی امروز (۱۸ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس‌جمهور با انتقاد از اینکه وضعیت بازار به هیچ وجه مطلوب نیست، گفت: گرانی‌های مهارگسیخته مردم را به ستوه آورده و دولت باید تلاش بیشتری برای کنترل بازار داشته باشد.

وی در تذکر دیگری به دولت در مورد سفرهای استانی افزود: این اقدام بسیار مبارک و موثر است و هر چند برخی به این سفرها انتقاد دارند، اما دولتمردان از نزدیک می‌توانند با مشکلات و دردهای مردم آشنا شوند و نیاز است به قول های وعده داده شده عمل شود و به گونه‌ای اقدام نشود که نتیجه عکس داشته باشد و در نتیجه بی‌توجهی به مصوبات مردم گلایه‌مند شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح سالانه یک میلیون مسکن طرح بسیار خوبی است، اما متاسفانه با بهانه‌های واهی اسم برخی شهرستان‌ها در سامانه وجود ندارد و می‌طلبد تمامی مردم امکان ثبت‌نام داشته باشند تا شاهد حل مشکل مسکن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز