خبرگزاری کار ایران

در راستای بهبود تولید صورت گرفت؛

ادامه روند تعمیرات واحدهای نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۶۸

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره یک بخاری سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات و بازدید دوره‌ای از شبکه سراسری تولید، خارج شد.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی در تشریح این خبر گفت: در این دوره از برنامه‌های تعمیراتی که به منظور کسب آمادگی تولید برق در پیک تابستان انجام می‌شود، بازدید توربین و ژنراتور به همراه بازدید از والوهای اصلی، دمونتاژ و مونتاژ کاور اکسایتر، بازدید والوهای اصلی توربین، بازدید از تجهیزات سیستم روغنکاری توربین، بازدید الکتروموتورها، بازدید پمپ‌ها و فن‌های 6.6کیلو ولت و 400 ولتبخشی ازاقداماتی است که ازسوی متخصصان امورتعمیرات مکانیک نیروگاه به انجام می‌رسد.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی بیان کرد: در حوزه الکتریک و ابزاردقیق هم  توسط متخصصان نیروگاه، بازدید و سرویس بریکرهای 6/6 کیلوولت، بازدید از سکسیونر ارت ژنراتور، بازدید و تست کنترل ظرفیت باتری‌ها و شارژرهای  125ولت  و 25ولت، بازدید از  ترانسفور ماتورها، تنظیم سیستم اطفای حریق، بازدید، سرویس و کالیبراسیون تجهیزات ابزاردقیقی بویلرو سایر موارد انجام خواهد شد.

غنوی گفت: تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد شماره یک بخاری سیکل ترکیبی، به مدت 20 روز و از سوی کارکنان تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه برای عبور موفقیت آمیز از پیک مصرف تابستان به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز