خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه شهید رجایی خبر داد؛

ادامه روند تعمیرات نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۴۸۰

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره 2 گازی سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی برای انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق از شبکه سراسری تولید، خارج شد.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی با اشاره به تعمیرات بازدید محفظه احتراق واحد شماره 2 گازی  برای کسب آمادگی تولید برق در پیک مصرف گفت: مطابق برنامه زمانبندی پیش بینی شده، واحد شماره دو گازی این نیروگاه با هدف کسب آمادگی لازم برای تولید برق پایدار در فصل تابستان از شبکه سراسری خارج شد تا تحت تعمیرات بازدید محفظه ی احتراق قرار گیرد.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی  هید رجایی افزود: بازدید محفظه احتراق، تعویض نازل سگمنت‌های مرحله اول، بازدید و انجام تست NDT بر روی پره‌های ژنراتور، انجام تست‌های غیرمخربNDT، بازدید و تعویض نازل‌های سیستم فاگ،  باز وبازسازی و در صورت نیاز فیدواتر هیتر بویلر وIP اواپراتور و رفع نشتی از اقداماتی است که در این دوره از تعمیرات  از سوی متخصصان تعمیرات مکانیک انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بازکردن و نصب ترموکوپل‌های ویل اسپیس، تست نرم افزاری کامپیوترها، تست و کالیبراسیون پرشر سوئیچ‌ها، تست و کالیبراسیون نشان دهنده‌ها، مونتاژ و دمونتاژ تجهیزات ابزاردقیقی بیلد والو A,B، تست و سرویس رله‌های توربین، تست نشان دهنده‌های کمکی، بازدید از ترمینال باکس‌‌‌ها و ترموکوپل‌های ویل اسپیس توربین نیز از فعالیت‌هایی است که از سوی همکاران تعمیرات ابزار دقیق انجام خواهد شد.

این مسئول در خصوص فعالیت‌های تعمیراتی کارکنان تعمیرات الکتریک نیز در این دوره از فعالیت‌های تعمیراتی عنوان کرد: بازدید و سرویس تجهیزات الکتریکی، بازدید از سکسیونر 138 کیلو ولت و متعلقات مربوطه، تست آلارم‌های محلی ترانس یونیت، بازدید از مجموعه ایربگ ترانس اصلی، بازدید از هیترهای ژنراتور، تست رله‌های ترانس اصلی، بازدید از الکترو موتورها، بازدید از نوارهای  اسفنجی  سیل درب‌های کوپه ژنراتور، تست و کنترل ظرفیت  باطری‌های واحد، بخش دیگری از فعالیت‌های این دوره از تعمیرات است که از سوی متخصصان این نیروگاه به انجام می‌رسد.

غنوی گفت: تعمیرات بازدید محفظه احتراق  واحد شماره دو گازی  از سوی متخصصان تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه آن برای تولید برق پایدار در فصل تابستان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز