خبرگزاری کار ایران

از آغاز اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی؛

آمار سفرهای دریایی به هرمزگان از مرز 3 میلیون عبور کرد/ افزایش 11 درصدی تردد خودرو در بنادر پهل و لافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۸۸

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از 25 پارسال تا روز گذشته دهم فروردین ماه جاری، 3 میلیون و 306 هزار و 789 نفر سفر دریایی از طریق بنادر مسافری این استان به مقصد جزایر خلیج فارس و بالعکس به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران امروز پنجشنبه اعلام کرد: از آغاز اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی تا پایان روز دهم فروردین، 3 میلیون و 306  هزار و 789 نفر مسافر و گردشگر از طریق بنادر هرمزگان جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل  313 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی میزان جابه‌جایی شناورهای مسافری و گردشگری بین جزایر استان هرمزگان را  100 هزار و 563 فروند اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 325 درصد افزایش و نسبت به سال 98 و  قبل از شروع کرونا 4 درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان، خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفندماه پارسال تا روز گذشته دهم فروردین، 522 هزار و 322 خودرو عمدتا از طریق بنادر پل و لافت جابه جا شده اند که در این بخش نیز در همسنجی با دو سال گذشته 11 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز