خبرگزاری کار ایران

دو واحد پذیرایی بین راهی در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۰۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از پلمب دو واحد پذیرایی بین راهی متخلف در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال بازدید مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای بررسی نحوه ارائه خدمات به گردشگران دو واحد پذیرایی بین‌راهی  به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم صدور کارت بهداشت برای کارکنان، نگهداری فرآورده‌های خام دامی فاقد مجوزهای بهداشتی و تاریخ مصرف گدشته تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: از تاریخ ۲۶ اسفند تا کنون ۵۹۳ بازدید نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات استان از تاسیسات گردشگری شامل مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی، واحدهای اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی صورت گرفته که منجر به ۱۴ تشویق، ۱۷ تذکر، یک اخطار کتبی و دو پلمب شده است.

وی تصریح کرد: این نظارت‌ها تا پایان تعطیلات نوروز به‌صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد و قطعا با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد می‌شود.

خزائلی یادآور شد :هم‌استانی‌ها و گردشگران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای  ۰۲۸۳۶۸۵۰۲۴ و سامانه ملی ۰۹۶۲۹  شکایات خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز