خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان مطرح کرد؛

اسکان 38 هزار مسافر در دامغان همزمان با اولین هفته تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۶۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در هفت روز اول تعطیلات نوروزی قریب به ۳۸ هزار نفر در دامغان اسکان یافتند، یادآور شد: ۲۸درصد از آمار اسکان مسافران در استان به شهرستان دامغان اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صبح امروز 6 فروردین در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان در فرمانداری این شهرستان گفت: به واسطه عملکرد این ستاد و نظارت بر مصوبات اجرا شده شاهد افزایش اسکان زائران و مسافران نوروزی در سطح شهرستان دامغان هستیم.

وی ضمن بیان اینکه مجموعا در هفت روز اول تعطیلات نوروزی قریب به ۳۸ هزار نفر در دامغان اسکان یافتند، یادآور شد: ۲۸درصد از آمار اسکان مسافران در استان به شهرستان دامغان اختصاص دارد. 

حمیدی با اشاره به اینکه دامغان دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی در حوزه‌های مختلف تاریخی، گردشگری و تفریحی است، ادامه داد: باید از فرصت طلایی ایام نوروز جهت شناساندن هرچه بیشتر پانسیل های فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهرستان ها استفاده کرد.

معاون استاندار سمنان افزود: تا این لحظه ۶۴هزار نفر معادل ۳۳درصد بازدید کنندگان کل استان از آثار تاریخی شهرستان دامغان بازدید کردند.

وی تصریح کرد:  برپایی هرروزه جشنواره های بومی، محلی و آیینی در دامغان یکی دیگر از اقدامات مفید و موثر در معرفی ظرفیت ها و قابلیت های بالقوه در سطح این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز