خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار «ششمین جشنواره ملی تئاتر اردیبهشت» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۲۵۸

مدیر روابط عمومی ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی اردیبهشت دانشگاه دامغان گفت: بنا بر درخواست متقاضیان مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

کوثر سیفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: این جشنواره اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در بخش های اجرای صحنه ای، اجرای آلترناتیو، نمایشنامه نویسی، پژوهش، نمایش رادیویی، ایده تا کارگردانی و پوستر و بروشور اجرایی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را طبق قواعد درج شده در فراخوان به حساب تلگرام یا ایمیل جشنواره ارسال نمایند. 
مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر دانشجویی اردیبهشت دانشگاه دامغان اضافه کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان می توانند به آدرس اینستاگرم ordibehesht_festival
و یا کانال تلگرام جشنواره به آدرس https://t.me/ordibehesht_festival مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: جشنوره دانشجویی تئاتر اردیبهشت به منظور زنده نگاه داشتن و روح دمیدن بر پیکر آسیب‌دیده تئاتر در جهان کرونازده امروز که بسیاری از مشتاقان هنر تئاتر و مخاطبان شیفتۀ آن را از سالن‌ها دور کرده است، برای ایجاد پیوندی دوباره به سنت هرساله برگزار می‌گردد. 

سیفی با اشاره به اینکه به برگزیدگان هر بخش جوایز نقدی، تندیس، لوح تقدیر و عنوان شایستۀ تقدیر اعطا خواهد شد، افزود: جشنواره تئاتر اردیبهشت به دبیری مهدیه قربانی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه دامغان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز