خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مطرح کرد؛

ارزیابی شهرداران سمنان بر اساس رفع نقاط حادثه خیز شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۷۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۲۵ نقطه حادثه خیز در شهرهای استان وجود دارد که باید در سال ۱۴۰۱ در دستور کار ترافیکی شهرداران قرار گرفته و ارزیابی شهرداران بر این اساس صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از سمنان، صبح امروز _19 اسفند_ محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان در استانداری بیان کرد: نیاز است تا تعیین تکلیف و تحلیل و آنالیز از وضعیت خیابان امام(ره) سمنان از سوی پلیس راهور و شهرداری سمنان ارایه و اصلاحات احتمالی مورد نیاز انجام گیرد.

وی افزود: بر اساس مصوبات قبلی نصب دوربین ثابت و یا دوربین خودرویی به منظور نظارت بر وضعیت تردد در خیابان امام(ره) ضرورت دارد.

حمیدی اضافه کرد: رفع نقاط حادثه خیز در شهرها در سال ۱۴۰۱ به صورت ویژه در اولویت کاری شورای ترافیک شهرستان قرار داشته باشد.

معاون استاندار سمنان یادآور شد: ۲۵ نقطه حادثه خیز در شهرهای استان وجود دارد که باید در سال ۱۴۰۱ در دستور کار ترافیکی شهرداران قرار گرفته و ارزیابی شهرداران بر این اساس صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ها برای رفع نقاط حادثه خیز بودجه اختصاص دهند، تصریح کرد: گزارش رفع نقاط حادثه خیز به تفکیک در اولین جلسه شورای ترافیک استان توسط فرمانداران ارایه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز