خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مطرح کرد؛

ضرورت جانمایی مرکز تخلیه نخاله های ساختمانی در تمامی شهرهای بزرگ سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۵۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه دو مرکز نخاله ساختمانی برای شهرستان سمنان به منظور مدیریت تخلیه نخاله ها و زیباسازی منظر شهری، توسط شهرداری پیش بینی و جانمایی شود، گفت: تمامی شهرهای بزرگ استان، شاهرود، دامغان و گرمسار نیز لازم است تا در این خصوص اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد حمیدی، صبح امروز (28 بهمن) در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان در استانداری سمنان بیان کرد: دو مرکز نخاله ساختمانی برای شهرستان سمنان به منظور مدیریت تخلیه نخاله ها و زیباسازی منظر شهری، توسط شهرداری پیش بینی و جانمایی شود و این مهم با حضور پلیس راه و نظر کارشناسی پلیس صورت گیرد.

وی ادامه داد: مالکین نیز از سوی سازمان نظام مهندسی و شهرداری مجاب شوند تا در این مراکز نسبت به تخلیه نخاله ساختمانی اقدام کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه پلیس با متخلفان در این خصوص برخورد کرده و متخلفین جریمه خواهند شد، تصریح کرد: تمامی شهرهای بزرگ استان، شاهرود، دامغان و گرمسار نیز لازم است تا در این خصوص اقدام کنند.

وی افزود: در خصوص بهبود امور مرتبط با زباله های عفونی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و بی خطرسازی این زباله ها،  تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان یادآور شد: نحوه مدیریت زباله های عفونی بخش خصوصی اعم از مطب، درمانگاه، مراکز بهداشتی و بیمارستان ها به منظور جلوگیری از ورود این زباله ها به بخش پسماندهای شهری از سوی محیط زیست، نظام پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی ارائه شود.

وی گفت: با توجه به نزدیکی به پایان سال و با مدیریت بخشداران و اداره راهداری و حمل  نقل جاده ای، در نزدیکترین روستا به مراکز خدماتی رفاهی بین راهی و طی برگزاری تورهایی با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، به منظور جمع آوری زباله ها و زیباسازی اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز