خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه یزد خبر داد؛

۴ کشته در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ در محورهای یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۴۸۵

رئیس پلیس راه یزد با اشاره به ترافیک سنگین و روان در محورهای مواصلاتی یزد گفت: از ابتدای آغاز طرح ترافیکی نوروزی در محورهای یزد وقوع حادثه رانندگی منجر به فوت ۴ نفر شده است.

سرهنگ رحیم حاجی ده‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یزد اظهار داشت: ترافیک در جاده‌های استان به خصوص در محور شمال به جنوب سنگین است و باید رانندگان برای پیشگیری از حوادث احتمالی احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت سرعت مطمئن، استفاده نکردن از تلفن همراه، بستن کمربند ایمنی و نگرفتن سبقت بی‌جا برای پیشگیری از حوادث افزود: حوادث ترافیکی در محورهای استان یزد همچنین ۱۵ مجروح بجای گذاشته است.

رئیس پلیس راه یزد با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ادامه داد: براساس طرح ترافیکی نوروزی و با هدف کاهش حوادث ترافیکی،عبور شبانه خودروهای سنگین در جاده یزد به طبس تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۲ شب تا ۵ صبح ممنوع است.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده تردد به دلیل انجام تخلف پس از اعمال قانون، خودرو متوقف خواهد شد اضافه کرد: این ممنوعیت شامل وسایل نقلیه حامل سوخت و مواد فاسدشدنی نبوده و اجازه تردد دارند.

سرهنگ ده‌آبادی در خصوص وضعیت جاده های استان نیز به ایلنا گفت: ۹۰ درصد از حجم محورهای مواصلاتی در استان در اختیار خودروهای سواری است که مسافران نوروزی در موج اول سفرها تردد دارند.

رئیس پلیس راه یزد بیان داشت: از همه مسافران می‌خواهیم برای اطلاع از وضعیت ترافیک جاده‌ها قبل از سفر با سامانه گویا ۱۴۱ تماس داشته باشند و رانندگان نکات ایمنی جاده‌ها را رعایت کنند تا خدایی ناکرده دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز