خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت تجمع در چهارشنبه سوری در کهگیلویه و بویراحمد د

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۵۵۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: هرگونه تجمع و راه‌اندازی کاروان و اخلال در نظم عمومی در سطح شهرها در چهارشنبه سوری ممنوع بوده و مقامات قضایی دستور توقیف خودروها را تا پایان تعطیلات نوروزی صادر و با متهمان برخورد قاطع قانونی و قضایی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعیسی حسنی در ششمین نشست شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری  استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای مرکز استان برنامه های آموزشی مربوط به چهارشنبه سوری و امنیت در نوروز را با هماهنگی معاونت پیشگیری دادگستری استان طی برنامه های مجزایی تهیه و پخش کند.

وی به اقدامات پیشگیرانه در خصوص چهارشنبه سوری امسال اشاره و اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط فرماندهی انتظامی با هماهنگی دادستان های شهرستان های استان به صورت ویژه و ضربتی اجرا می‌ شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پیشگیری از سرقت، تمامی دستگاه‌های عضو شورای پیشگیری از وقوع جرم، باید دوربین های امنیتی و مداربسته ادارادت زیرمجموعه خود را تا قبل از تعطیلات بررسی و رفع مشکل نمایند.

حسنی تاکیدکرد: درباره پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی های احتمالی در سطح خیابان ها، شهرداری ها وظیفه دارند تمامی لاستیک های فرسوده را از سطح شهر جمع‌آوری و از در دسترس قراردادن آنها به دیگران خودداری کنند.

وی گفت: مدیرکل شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تمام شهرداری های استان به منظور آمادگی آتش نشانی ها در چهارشنبه سوزی و شب بعد از آن هُشدارهای لازم را بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز