خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

فعالیت اصناف قزوین در چهارشنبه آخر سال محدود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۴۷۴

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: بسته شدن صنوف در ساعات مشخص در چهارشنبه آخر سال و آماده باش بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها از برنامه‌هایی است که در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بیژن خدایی در ششمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم که صبح امروز در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: متاسفانه در شب چهارشنبه‌سوری شاهد وضعیتی هستیم که گویی در شرایط بحران زده قرار داریم و از این رو اقدامات پیشگیرانه اهمیت دارد.   

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: برای داشتن چهارشنبه سوری بدون دغدغه و آسیب باید نهادهای مختلف همکاری داشته و اقدامات مختلفی انجام شود که پخش کلیپ، استفاده از شبکه شاد، تبلیغات در مکان‌های مختلف و بوستان‌ها، جمع آوری بنرهای ارزشی که احتمال خسارت وجود دارد، استقرار اورژانس و آتش نشانی در مکان‌های پرتردد از جمله آن‌ها است.

وی بیان کرد: توجیه جایگاه داران برای عدم فروش بنزین به افراد معلوم الحال و مدیریت مطالبات مردم از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.

این مسئول افزود:  لازم است عوامل دستگاه قضا هم در کنار ما باشند،  گشت رضویون هم از دیگر برنامه‌هایی است که در چهارشنبه پایان سال انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز