خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی:

جان باختن یک نفر براثر ریزش ساختمان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۴۶

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در حادثه دیروز ریزش آوار در محله احمدآباد تبریز، هفت نفر مصدوم شده و سه خانه تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، وحید شادی نیا در تشریح این خبر، اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه دیروز، سه شنبه ۱۷ اسفندماه، گزارش این حادثه به مرکز اورژانس استان اطلاع داده شد.

وی با اشاره به حضور چهار دستگاه آمبولانس و خودروی فرماندهی از ابتدای وقوع حادثه، افزود: در اثر انفجار در این محله، سه خانه تخریب و ریزش آوار اتفاق افتاده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: حسین چمنی، جوان ۲۲ ساله که یکی از مصدومان حادثه انفجار در محله احمدآباد تبریز بود، بر اثر شدت جراحات جان باخت.

سیامک نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص این حادثه اظهار کرد: عصر دیروز، سه‌شنبه، ۱۷ اسفند ماه، در منطقه حاشیه‌نشین احمدآباد تبریز بر اثر انفجار مواد محترقه، چندین منزل مسکونی به‌صورت صد درصدی تخریب و چند ساختمان دیگر نیز آسیب دیدند.

وی ادامه داد: از هفت نفر مصدوم حادثه، یک نفر در بیمارستان فوت کرد، یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و دو مصدوم به بیمارستان سینا و سه مصدوم نیز به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافتند.

به گفته وی؛ وضعیت دو مصدوم حادثه، وخیم گزارش شده است.

یک ماه پیش هم ریزش ساختمان ۲ طبقه در تبریز بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز سه کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز