خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد عنوان کرد؛

سنگ اندازی برخی ادارات برای تولیدکنندگان با بی قانونی/ مشکلات بانکی در صدر چالش های صنایع

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۶۳

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با تاکید بر لزوم هم افزایی برای حمایت از تولیدو کارآفرینی گفت: متاسفانه تصمیم برخی ادارات مطابق قانون نیست که چالش هایی را برای تولید کنندگان و کارآفرینان ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا حدادزاده در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد با بیان اینکه هدف این ستاد، هم افزایی بین دستگاه های دولتی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی است اظهار داشت: متاسفانه تصمیم برخی ادارات مطابق قانون نیست در حالیکه این ستاد دلاش دارد با حضور همه دستگاه های نظارتی و با محوریت قوه قضائیه هم افزایی در راستای حمایت از تولید شکل بگیرد.

حدادزاده با تاکید بر اینکه مصوبات این ستاد در راستای حمایت از تولید، اشتغال و فعالیت های مشروع بخش خصوصی در چارچوب قانون است ادامه داد: برخی از مصوبات بر زمین مانده و توجهی به آن نمی شود در حالیکه دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها، شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های اجرای مکلف به اجرا هستند.

دبیر ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد با بیان اینکه بخش عمده مشکلات این حوزه در ارتباط با بانک ها است و در صدر چالش های صنایع است اضافه کرد: بیشتر مشکلات در حوزه قراردادهای بانکی شامل دریافت و باز پرداخت تسهیلات که برخی از بانک ها مقررات بانک مرکزی را هم رعایت نمی کنند.

حدادزاده گفت: مباحث واگذاری زمین، تخصیص آب، آلایندگی، دریافت مجوزها و ... از جمله مسائل مطرح شده در این ستاد است که برخی از آن موضع دستگاه های دولتی صحیح و در برخی اجحاف شده که در این جلسات مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز