خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تاکستان در گفت و گو با ایلنا :

برد در برجام تأثیرات مثبتی بر اقتصاد استان خواهد داشت/ اولویت اقتصادی ما، تکیه بر امکانات داخلی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۵۷

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: اگر احیای برجام با حالت برد برد به نتیجه برسد بر مسائل اقتصادی کشور و استان تاثیرات مثتی خواهد داشت؛ البته موضوع اصلی منافع ملی است که در نهایت باید روی این موضوع تمرکز شود.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به شرایط به نتیجه رسیدن برجام گفت: در برجام مسائل کلان و استقلال کشور و همچینن موارد مطرح در طرح صیانت از منافع ملی باید مورد توجه جدی قرار گیرد و درصورتی که کل تحریم‌ها برگشته، ضمانت اجرایی داشته و طرف مقابل روی تعهدات خود هم بایستد، اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: اگر توافقی برد برد باشد، دو طرف از آن استفاده کنند و آن پیمان شکنی که در طول تاریخ به کرات از آمریکا دیده‌ایم در کار نباشد، به نتایج مثبتی منجر خواهد شد.

وی عنوان کرد: البته نباید مسائل اقتصادی را به برجام گره بزنیم؛ بلکه خنثی کردن تحریم‌ها باید مد نظر قرار گیرد، اگر تحریم‌ها را دور زده و خنثی کنیم و به امکانات داخلی تکیه داشته باشیم و اولویت ما در اقتصاد تکیه بر امکانات داخلی باشد ،قلدری آمریکا افول پیدا می‌کند و ابر قدرتی خود را از دست می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر با کشورهای همسایه و قدرت‌های بزرگ جهانی مانند چین و روسیه روابط خوبی داریم هم در استان و هم در سطح کشور صادرات به این کشورها صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه قزوین، استانی کشاورزی و صنعتی است تقویت بخش کشاورزی، تأمین آب مورد نیاز این بخش و اصلاح سیستم آبیاری و باغداری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

رحمانی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان هم مورد توجه قرار دارد و در شرف حل مشکلات هستیم، در این زمینه هم ضمن مانع زدایی‌ و رفع موانع تولید، حمایت از صادرات غیر نفتی هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز