خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت:

رویکرد دولت سیزدهم پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۷۴۸

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم رویکرد دولت سیزدهم است و در همین ارتباط وزارت صنعت ، معدن و تجارت با راه‌اندازی سامانه پاسخگویی ۱۲۴ در سطح استان ها آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف است.

به گزارش ایلنای گلستان، علی رسولیان اظهارکرد: بیشترین درخواستهایی که در استان گلستان در حوزه صنعت داشتیم مربوط به تامین برق در طول سال بوده که در حال پیگیری این موضوع با مدیران وزارت نیرو هستیم که بتوانیم مشکل تامین برق واحدهای صنعتی  را در سطح وزارتخانه حل کنیم. 

نماینده تام الاختیار وزیر صمت بیان کرد: مشکلاتی ازجمله تامین مواد اولیه، تهیه زمین صنعتی، زیرساختهای مناسب در شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین دریافت تسهیلات بانکی نیز ازجمله مشکلات و درخواستهایی بود که مطرح شد.

وی در مورد تسهیلات بانکی واحدهای صنعتی افزود : سیاست وزارت صمت اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی از طریق زنجیره تامین و تبصره 18 است که بتوانیم بخشی از نیازهای تسهیلاتی واحدهای صنعتی را تامین کنیم.

وی در بخشی از صحبتهای خود در مورد حل مشکلات واحدهای صنعتی افزود : برخی از این مشکلات در خود استان گلستان با پیگیری و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استان قابل حل می باشد و برخی از این مشکلات در سطح ملی است که نیاز به تغییر دستورالعمل و یا مصوبه دولت دارد که آنها را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز