خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

‍ هدف سفر هیات دولت شناسایی و اولویت بندی پروژه های نیمه تمام است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۷۴۶

وزیر نیرو گفت: مهم ترین برنامه و هدف سفر هیات دولت شناسایی و اولویت بندی پروژه های نیمه تمام و شروع برخی از پروژه های اضطراری است.

به گزارش ایلنای گلستان، علی اکبر محرابیان در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: متأسفانه ما با حجم وسیعی از پروژه های نیمه تمام طرف هستیم که متأسفانه بسیاری از این پروژه ها طی سال های گذشته شرایط مناسبی را طی نکرده است و مهم ترین برنامه و هدف سفر ما شناسایی و اولویت بندی پروژه های نیمه تمام به همراه شروع برخی از پروژه های اضطراری دیگر در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی کل دولت بر روی مسائل یک استان متمرکز می شود و به صورت پیشنهادهایی که از قبل آمده مسائل مورد بررسی می گیرد و پس از بازدید میدانی در استان موردنظر مصوب می شود و در دستور کار دولت قرار می گیرد.

 محرابیان بیان کرد: عملیات اجرایی مصوبات سفر هیئت دولت بر عهده مدیران، کارشناسان و پیمانکاران استانی است و ما نیز مدیران استانی را پشتیبانی و تقویت می کنیم تا بتوانند پروژه های مصوب سفرهای استانی را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: در خصوص سفر هیئت دولت به استان گلستان، چندین جلسه در سطح وزارت نیرو برگزار شد که ماحصل آن حدود 17 مصوبه بوده است که با اجرای به موقع این مصوبات بخش قابل توجهی از مشکلات استان گلستان در حوزه آب، برق، فاضلاب برطرف خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مصوبات استان گلستان در سفر هیئت دولت به این استان مطلوب است و در صورتی که مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان به موقع اجرا شود بخش قابل توجهی از مشکلات استان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز