خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

پایان هفته‌ای بارانی در انتظار قزوین/ احتمال ریزش بهمن در مناطق کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۸۶

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از بعد از ظهر فردا تا بعد از ظهر جمعه با توجه به گذر سامانه بارشی و افزایش ناپایداری‌ها در برخی ساعات بارش‌های رگباری و گاهی رعد و برق و در پاره‌ایاز مناطق احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان گفت: از امروز تا پایان هفته با گذر متناوب تراز میانی جو شاهد افزایش ابر خواهیم بود، برای  امروز هم در برخی ساعات بارش‌های رگباری پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از روز پنجشنبه تا شنبه پدیده غالب جوی وزش بادهای نسبتا شدید و شدید جنوبی بوده و احتمال گرد خاک و در مناطق کوهستانی احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

وی عنوان کرد: به لحاظ دمایی تا ظهر جمعه افزایش نسبی دما و از بعد ازظهر جمعه به تدریج کاهش دما بویژه دمای کمینه را پیش رو خواهیم داشت.

آخوندی ادامه داد: با توجه به کاهش دمای کمینه و نزدیک شدن به دمای صفر درجه در بامداد شنبه و یکشنبه احتمال سرما زدگی برخی محصولات کشاورزی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: کمینه دمای استان بانداد امروز با 3 درجه در آوج و بیشینه دما نیز ظهر دیروز با 21 درجه در رازسمان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین 6 و 17 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز