خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

هواشناسی قزوین هشدار سطح نارنجی صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۹۵۴

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان هشدار سطح نارنجی صادر شده و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و کاهش دید افقی وجود دارد.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز با توجه به گذر متناوب امواج آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از امشب تا صبح روز دوشنبه با ورد سامانه بارشی به استان در برخی ساعات بارش باران را انتظار داریم و در مناطق کوهستانی هم برف و باران پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: پدیده غالب روز دوشنبه وزش بادهای نسبتا شدید شمالی است که بویژه در شهرهایی که در کانال بادی استان هستند نمود بیشتری دارد.

بهروزی ادامه داد: از عصر دوشنبه و طی روز سه شنبه جوی نسبتا پایدار را پیش رو داریم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تاکید کرد: باتوجه به ورود سامانه بارشی و هشدار نارنجی هواشناسی توصیه می‌شود در ترددهای درون شهری و برون شهری احتیاط لازم رعایت شود، اجتناب از سفرهای غیرضروری و تردد و توقف در حاشیهخ رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

بهروزی گفت: کمینه دمای استان بامداد امروز با منفی یک درجه در آوج و بیشینه دما نیز ظهر دیروز با 14 درجه در بوئین زهرا به ثبت ر سید، دمای هوای قزوین هم بین صفر و 12 درجه گزارش شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز