خبرگزاری کار ایران

۴۱ غرفه در میادین میوه و تره بار تهران آماده عرضه محصولات کشاورزی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۸۸۹

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان به عنوان بزرگترین شبکه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در کشور است گفت:۴۱ غرفه برای عرضه محصولات کشاورزی آذربایجان غربی در استان تهران پیش بینی شده که در صورت وجود هماهنگی بین ارگان ها چی طرف تفاهم و افزایش تقاضا امکان افزایش تا ۸۰ غرفه نیز وجود دارد.

به گزارش ایلنا از آذربایجان‌غربی، ایوب فصاحت در جلسه هماهنگی عرضه مستقیم سیب استان آذربایجان غربی در بازار تهران اظهار کرد: استان تهران با بیش از ۱۷ میلیون نفر جمعیت و ساختارهای مهم توزیع مواد غذایی بازار مطمئنی برای محصولات کشاورزی است. 

وی افزود: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ۳۰۰ مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و مواد غذایی دامی، پروتئینی و مرکز عمده فروش میوه و تره بار دارد که بزرگترین شبکه توزیع در سطح کشور است که روزانه بالغ بر ۴ هزار تن محصولات را عرضه و یک میلیون تن خرید از مبادی مختلف از این طریق انجام می‌شود. 

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: آذربایجان غربی از قطب‌های مهم تولید سیب در کشور و محصولات سردرختی، سبزی و صیفی است به عنوان یکی از استان‌های هدف برای تأمین محصولات با کیفیت، ارزان قیمت برای عرضه مستقیم میادین میوه و تره بار استان تهران انتخاب شده که با عقد قرار داد این امر محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون علاوه بر میادین میوه وتره بار در بیش از ۳۰ ایستگاه مترو و بازارهایی محلی موجود در سطح ۲۱۰۰پارک و فضای سبز در مناطق ۲۲ گانه تهران آماده توزیع محصولات کشاورزی مخصوصاً سیب درختی استان آذربایجان غربی هستیم و زمینه را برای حضور هر چه بهتر عرضه کنندگان فراهم می‌کنیم.

فصاحت بیان کرد: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و کوتاه کردن دست سودجویان در بازار مصرف و توزیع عمده این محصولات توسط خود کشاورزان در بازارهای میوه و تره بار استان تهران به خصوص در بازار شب عید برنامه ریزی و بررسی‌های لازم برای اهداف بلند مدت در قالب کشاورزی قرار دادی که منتج به تولید محصول سالم و با کیفیت و شناسنامه دار شود و عقد تفاهم نامه در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز