خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

۵۰۰۰ ایثارگر در استان گیلان بیکار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۵۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به بیکاری پنج هزار ایثارگر در این استان، گفت: نیازمند ساماندهی قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران پس از سال‌ها سردرگرمی هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت،عبدالله پاکاری با بیان اینکه پنج هزار ایثارگر بیکار در استان داریم، گفت: از مرداد سال گذشته تاکنون ۵۷۰ نفر از تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بهره مند شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به صدور ۵۵۳ میلیارد ریال جواز کسب در استان، بیان کرد: امیدواریم قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران پس از سال‌ها سردرگرمی، ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه ۶۵ دستگاه اجرایی در گیلان باید تبدیل وضعیت استخدامی هزار و ۶۸۸ ایثارگر را پیگیری کنند، افزود: سهم دانشگاه علوم پزشکی در این باره هزار و ۸۰۰ نفر است که آمار قابل توجهی بوده اما این مجموعه هنوز پاسخی در این باره نداده است.

پاکاری تصریح کرد: مطابق با قانون، نباید ایثارگران بیکار داشته باشیم لذا مطلوب است که وضعیت استخدام این افراد و فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد هر چه سریع‌تر پیگیری شود.

وی با اشاره به مشخص نبودن وضعیت استخدامی عده‌ای از ایثارگران در فرمانداری‌ها، بیان کرد: تکلیف سهمیه استخدام ۱۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در شهرداری‌ها نیز مشخص نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز