خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گیلان:

برگزاری جلسات کارشناسی کمیسیون ماده 5 شهرهای استان گیلان در مرداد ماه سال 96

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۲۶

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت:جلسات کمیسیون ماده 5 بر اساس بند 7 قانون شورایعالی شهرسازی و معماری می‌بایست تغییرات در طرح های تفصیلی شهری پس از بررسی و تصویب در کمیسیون ماده 5 ملاک صدور پروانه برای شهرداری ها باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، خدیجه انشا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : جلسات کمیسیون ماده 5 بر اساس بند 7 قانون شورایعالی شهرسازی و معماری می‌بایست  تغییرات در طرح های تفصیلی شهری پس از بررسی و تصویب در کمیسیون ماده 5 ملاک صدور پروانه برای شهرداری ها باشد که در این راستا در شهرهای مختلف استان با حضور سایر اعضاء عضو این کمیسیون جلسات کارشناسی برگزار شد که حدود 40 پرونده واصله از  شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت که عمدتا تغییر کاربری و یا اضافه تراکم به جهت صدور پروانه با رای کمیسیون ماده 5 مطرح شد.

انشاء تصریح کرد: تصویب نهایی این طرح‌ها مستلزم  تایید نهایی در جلسه اصلی کمیسیون ماده 5 است که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر مدیران کل برگزار میشود  ملاک عمل خواهد بود .

مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی در پایان افزود : به جهت رعایت حقوق شهروندی و دسترسی آزاد اطلاعات ، موارد مطرح شده پس از تصویب نهایی از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی به آدرس   www.gilan.mrud.ir  قابل مشاهده  خواهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز