خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد خبر داد؛

رشد ۱۱۲ درصدی درآمدهای مالیاتی یزد/۹۹ درصد درآمدهای یزد از محل اخذ مالیات است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۴۶۲

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان یزد از با اشاره به رشد درآمدهای استان یزد در سال جاری از رشد ۱۱۲ درصدی درآمدهای مالیاتی یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، علی نمازی در دهمین جلسه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان به ارائه آمار عملکرد درآمد استان در ۱۰ ماهه اول سال جاری به تفکیک درآمدها پرداخت و اظهار داشت: درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرایم و خسارات و درآمدهای متفرقه از جمله درآمدهای استان هستند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب عملکرد درآمدهای عمومی استان در ۱۰ ماهه اول سال جاری افزود: درآمدها در این بخش مبلغ ۶۱ هزار و دویست میلیارد ریال بوده که نسبت به میزان مصوب ۴۹ درصد و نسبت به ۱۰ ماهه اول سال گذشته، ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

دبیر ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان تصریح کرد: همجنین نزدیک به ۹۹ درصد از درآمد استان، درآمد مالیاتی بوده که نسبت به میزان مصوب ۵۴ درصد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۶۰ هزار و ششصد و چهل میلیارد ریال درآمد مالیاتی وصول شده، ۴۴ درصد مالیات های مستقیم بوده عنوان کرد: ۵۶ درصد از این میزان از محل دریافت مالیات های غیرمستقیم بوده است که عمده آن مالیات بر ارزش افزوده است.

مدیرکل مالیاتی استان هم گزارشی تحلیلی از درآمدهای مالیاتی استان در بودجه مصوب سال آینده نسبت به سال فعلی ارائه و افزود: بواسطه برخی آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری درآمدهای مالیاتی استان متاثر شده و از این رو باتوجه به تداوم روند یاد شده، سقف برآوردی درآمد مالیاتی استان در سال بعد با ۲۸ درصد افزایش نسبت به سال جاری حدود شش هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز