خبرگزاری کار ایران

نماینده یزد در مجلس:

یزد در حوزه ورزش چیزی جز ضرر و زیان نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۱۱

در حوزه ورزش غیر از ضرر و نارضایتی چیز دیگری را شاهد نبودیم و مردم، ورزشکاران و هیئت‌ها گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار در دیدار با مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه در سطح استانی و ملی تاثیر بسیار مهمی در مسائل کلان جامعه دارد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل نمایندگان برای همراهی با دولت در بحث تدوین بودجه خاطرنشان کرد: در بحث بودجه مصوبات کمیسیون تلفیق بارگذاری شده و نمایندگان پیشنهادات خود را ارائه کرده‌اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسائل مهم استان از جمله آب، بحث فرونشست و خشکسالی، توسعه استان در حوزه‌های مختلف باید در بودجه مورد توجه قرار گیرد.

جوکار گفت: یکی از مباحث مهمی که باید در بودجه به آن توجه شود، ضرورت بازگشت بخشی از درآمدهای استان که به خزانه واریز می‌شود است و حتما باید این درآمدها در راستای توسعه استان مصرف شود.

وی عنوان کرد: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر یک از مدیران باید پیشنهادات خود در ارتباط با بهبود وضعیت را ارائه کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه اختیارات استانی در بودجه تاکید کرد و گفت: این موضوع زمینه رفع مشکلات را بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز