خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست استان:

تهیه اطلس آلودگی خاک قزوین پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۷۸

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: برای بررسی میزان فلزات سنگین در هوای شهری و تاثیر آن بر سلامت جامعه و محیط زیست، لازم است تهیه اطلس آلودگی خاک مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط  زیست استان قزوین، زین العابدین رستمی عنوان کرد: جلسه شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با حضور اعضای شورا و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: این نشست در راستای طرح‌های پژوهشی عوامل و منابع آلاینده هوای شهرستان آبیک و تعیین سهم هر یک از آلاینده‌های هوا و مدل سازی آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح پژوهشی تعیین کانون‌های آلاینده هوای شهر آبیک و بررسی انتشار ذرات گرد و غبار است و بر اساس آن بارگذاری فعالیت‌های اقتصادی و توسعه صنایع و مجوز برداشت و بهره‌برداری از صنایع صادر می‌شود.

رستکی گفت: بررسی آلودگی آب و خاک ناشی از فعالیت‌های کشاورزی و اثرات آن بر سلامت جامعه، بخصوص استفاده از کود، سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی نیز ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز