خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام در دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور:

یک پنجم خانوارهای استان ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۷۴

استاندار ایلام در دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور که به ایلام سفر کرده است گفت؛ یک پنجم خانوارهای استان ایلام تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

به گزارش ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با عنوان این مطلب که از جمعیت ۶۰۰ هزار نفری این استان ۲۰ درصد خانوارها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، اظهار داشت: در این راستا رسالت خطیر نهادهای حمایتی می بایست در جهت توانمند سازی مددجویان تبلور یابد.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که استان ایلام از مصادیق بارز استان های کم برخوردار است، اضافه کرد: ایلام در مقایسه با سایر استان دارای مشکلات فراوانی است و این مهم می طلبد که دولت به این دیار توجه بیش از گذشته داشته باشد. 

وی افزود: یکی از مشکلات این استان مشکل معیشتی و عدم تمکن مالی مردم است که امیدواریم با تلاش مسوولان اقدامات مثبتی برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال انجام شود.

استاندار ایلام ادامه داد: ۸۵ درصد اعتبارات در وزارتخانه است و ۱۵ درصد به استان ها اختصاص می یابد که در این خصوص علاوه بر پیگیری دستگاه های استانی نیازمند توجه ویژه دستگاه های ملی هستیم.

بهرام نیا یادآور شد: لازم است امکانات با نگاه عدالت محور توزیع و بر اساس تاکیدات رییس جمهوری باید به مناطق کم برخوردار بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تاکید کرد: فعالیت در سازمان بهزیستی با توجه به جامعه هدف جزو مشاغل سخت است که دولت برای توجه به  حقوق و مزایای این قشر باید بیشتر تلاش کند.

 بهرام نیا با اشاره به کمک رسانی به خانواده اهل شهرستان ملکشاهی گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله به شهرستان سفر کردیم و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: برای توانمندسازی و کمک رسانی به محرومان جامعه از ظرفیت نهادهای انقلابی استفاده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز