خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه قزوین:

سرویس‌های مخابراتی قزوین برای پوشش نیازهای حوزه سلامت آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۴۳

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: درحال حاضر بستر ارائه خدمات پزشکی در حوزه فناوری و ارائه سرویس‌های مخابراتی برای کادر درمان و پزشکان مهیاست و مخابرات استان آمادگی دارد تا هرگونه خدمات پهنای باند مورد نیاز پزشکان، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی‌ها و سایر حوزه‌های سلامت را در دسترس آنان قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا نصرآبادی در دیدار با رئیس سازمان پزشکان استان گفت: مخابرات منطقه علاوه بر سرویس‌های فعال مخابراتی که در دسترس پزشکان و حوزه سلامت است، آماده سرویس‌هایی با پهنای باند بیشتر و سرویس‌های خاص به آنان برای ارائه خدمات بهتر به  مردم است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: از آنجا که در حال حاضر حذف دفترچه‌های کاغذی و نسخه نویسی الکترونیکی در دستور کار نظام پزشکی قرار گرفته است، مشاورین فنی مخابرات در کنار نظام پزشکی هستند، تا کمک کنیم توسعه فناوری در حوزه پزشکی که امروزه در دنیا رواج دارد، در استان سرعت بیشتری بگیرد.

وی عنوان کرد: با عنایت به ارائه سرویس‌های متنوع اینترنت پرسرعت شامل ADSL&VDSL&FTTH بر روی بستر زوج سیم مسی و فیبرنوری، مخابرات منطقه آمادگی دارد تا درزمینه  نیازهای حوزه پزشکی سرویس‌های متناسب با حوزه عملکردی آن‌ها را به سرعت در اختیارشان قرار دهد.

این مسئول افزود: قطعا در آینده نیازهای مجموعه پزشکی در حوزه فناوری رو به فزونی است و از هم اکنون باید با برنامه ریزی و برآورد نیازهای آنان زمینه سازی ارائه خدمات متناسب با نیاز مردم را فراهم سازیم.

رئیس نظام پزشکی استان قزوین هم در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های مخابرات منطقه گفت: در دوران کرونا ارائه خدمات ارتباطی کمک شایان به حوزه پزشکی کرده است و ما تلاش می‌کنیم ضمن ارتباط حوزه فناوری به حوزه پزشکی، بستر ارائه و معرفی سرویس‌های مخابراتی و نحوه درخواست‌های همکاران‌مان را به آنان اعلام کنیم تا در یک روند تعاملی و شناخت مجموعه‌های پزشکی از زیر ساخت‌ها و سرویس‌های نوین مخابراتی و استفاده از بستر ارتباطی پایدار، مردم بتوانند خدمات بهتر و سریعتر دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز