خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ورزش های الکترونیکی استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری چهارمین دوره مسابقات بازی های تحرکی اصحاب رسانه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۵۷۵

رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک هیات ورزش‌های همگانی استان اصفهان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات بازی های تحرکی اصحاب رسانه اصفهان، انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت های کشوری خبر داد.

محمد مهدی کاظمی درگفت و گو با ایلنا اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات بازی های رایانه ای و تحرکی اصحاب رسانه اصفهان به نام جام فجر روز جمعه 15 بهمن ماه با همکاری معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان، کمیته بازی های الکترونیکی استان و خانه مطبوعات برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رقابت ها در دو گروه بانوان و آقایان فعال در حوزه رسانه و با هدف نشاط اجتماعی و انتخاب تیم اصحاب رسانه، از ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهدای وحید در خیابان رودکی برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته ورزش های الکترونیک استان اصفهان با اشاره به ذهنیت اشتباه اکثر مردم نسبت به بازی های رایانه ای تاکید کرد: بازهای تحرکی(کینکت) بسیار جذاب و پرتحرک بوده و سبب فعالیت فیزیکی بازیکنان می شود.

وی اضافه کرد: چهارمین دروه این رقابت ها را با هدف انتخاب تیم اصحاب رسانه استان و گرفتن میزبانی اولین دوره رقابت های کشوری اصحاب رسانه در 17 مرداد سال آینده برگزار می کنیم.

کاظمی با اشاره به قرار گرفتن ورزش های الکترونیکی در المپیک آسیای چین یادآور شد: در کل رشته های فدراسیون ورزش های همگانی، تنها رشته ای که از سال آینده در مسابقات المپیک آسیایی چین حضور دارد، ورزش های الکترونیک است و در صورت حمایت اداره کل ورزش و جوانان و بخش های خصوصی، اصفهان می تواند نماینده شایسته و مقتدری در رقابت های پیش رو باشد.

وی خاطرنشان کرد: چندی پیش مسابقات انتخابی تیم ملی بازی های الکترونیک بر گزار شد که دو نفر از سه نفر راه یافته به تیم ملی از اصفهان و نفر دیگر از شهر رشت است؛ این موضوع نشان می دهد که اصفهان پتانسیل خوبی در ورزش های الکترونیکی دارد.

رئیس کمیته ورزشهای الکترونیک استان اصفهان گفت: آقایان محمد حسین سخاوت و سجاد رشیدی از استان اصفهان موفق به حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات المپیک آسیایی ۲۰۲۲ چین شدند و روز جمعه قصد داریم از آن ها تجلیل کنیم.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن رشته ورزش های الکترونیک در جدول مسابقات المپیک آسیایی، باید بگوییم رشته ورزشی ما نیز مثل کشتی و والیبال نیازمند حمایت مسئولان و بخش خصوصی برای حضور پر قدرت در مسابقات بین المللی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز