خبرگزاری کار ایران

مسئولان شنای اصفهان عنوان کردند:

مسابقات واترپلوی زیر ۱۶ سال، کمک به‌سزایی به رشد و توسعه این رشته در استان اصفهان می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۷۸

دو تیم فولاد مبارکه و شهرداری، در چارچوب مسابقات واترپلوی زیر ۱۶ سال استان اصفهان که در استخر نمونه کردآباد برگزار شد, تیم میزبان توانست با نتیجه ۷ بر ۵ فولاد مبارکه را از پیش روی خود بردارد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات واترپلوی زیر ۱۶ سال استان اصفهان از سه بازی برگزار کرده، صاحب دو پیروزی و یک شکست شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرمربی این تیم سپاهان اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی، کمک به‌سزایی به رشد و توسعه این رشته در استان اصفهان خواهد کرد و امیدوارم که همچنان برگزاری این مسابقات در سنین پایه تداوم داشته باشد و در کار اجرایی کارشناسانه تر عمل شود.

سید علیرضا خلیفه سلطانی ادامه داد: تیم فولاد مبارکه سپاهان تا کنون سه بازی در مرحله رفت گروهی انجام داده که تنها یک شکست در کارنامه دارد و این را باید بگویم که ما برای کسب سکو تلاش می نمائیم و این امر به یاری خداوند تحقق خواهد یافت.

سطح مسابقات واترپلو زیر ۱۶ سال بسیار بالا است

سرمربی تیم واترپلوی زیر ۱۶ سال شهرداری پیرامون این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه تیم واترپلوی زیر ۱۶ سال اصفهان با اقتدار، عنوان قهرمانی را در مسابقات کشوری کسب کرد، بازیکنان این تیم در تیم های حاضر در مسابقات واترپلوی زیر ۱۶ سال استان پخش شده اند و همه ی تیم ها در یک سطح هستند و همین امر باعثشده که رقابت خیلی شدید، نزدیک و دلچسب باشد و بنده برخی از این رقابت ها را در سطح کشوری می‌بینم.

محمد محبوب پیرامون تیم خود اظهار داشت: در ترکیب تیم استان در مسابقات کشوری که عنوان قهرمانی را کسب کرد، ۸ الی ۹ نفر از بازیکنان شهرداری بودند که جای بسی خرسندی است.

وی در پایان از حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تشکر و قدردانی کرد.

از شوی دیگر برگزاری مسابقات شنای بانوان، حایز اهمیت است. مسابقات شنای مسافت کوتاه ۲۵ متر بانوان کاشانی در اوائل اسفندماه برگزار می شود.

هر شناگر می تواند در دو رشته از چهار رشته کرال سینه، کرال پشت، قورباغه و پروانه ثبت نام کند. این مسابقات در رده های سنی ۷ سال،(۸ - ۱۰)،(۱۱-۱۲)،(۱۳-۱۴)،(۱۵-۳۰) و بالای ۳۰ برگزار خواهد شد. محل و ساعت برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز