خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده کل قوا در دامغان مطرح کرد؛

التماس قدرت‌های استعمارگر سر میز مذاکرات هسته‌ای برای گفت‌وگو روی توان موشکی ایران / جمهوری اسلامی دنباله‌رو روس‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۰۸۱

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی دنباله‌رو روس‌ها نیست، بیان کرد: استعمارگران سر میز مذاکرات هسته‌ای برای گفت‌وگو روی توان موشکی و عمق منطقه‌ای ایران التماس می‌کنند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سردار رسول سنایی راد در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان دامغان در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان با اشاره به اینکه شهادت شریف‌ترین مرگها است، یادآور شد: مکتب شهید سلیمانی ادامه مکتب امام خمینی بوده که برآمده از مکتب اهل بیت است.

وی بیان کرد: از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ارتقا بخشیدن به ملت ایران با نعمت شهادت است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: در دفاع وابسته و پیرو سیاست‌های منطقه ای قدرت‌های استعمارگر بودیم؛ در زمان شاه جنگجو به عمان اعزام کردیم که در مبارزه با یک گروه چریکی کشته شدند؛ جالب است طراح عملیات انگلیسی‌ها بودند و پاداش جنگ را آنها می‌گرفتند و تعداد کشته‌های ما از کشته‌های انگلیس بیشتر بود.

سنایی راد اظهار کرد: ما بخشی از عمق منطقه‌ای کشورهای استعمارگر بودیم اما امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمق راهبردی و نفوذی که دارد خار چشم دشمنان شده است.

وی ادامه داد: استعمارگران سر میز مذاکرات هسته‌ای برای گفت‌وگو روی توان موشکی و عمق منطقه ای ما التماس می‌کنند و این حاصل انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اضافه کرد: شهدای ما نماد غیرت دینی و غرور ملی هستند و این دستاورد بزرگی برای نظام انقلاب اسلامی است.

وی افزود: صدام در جنگ روی عنصر شهادت حساب باز نکرده بود و این حماقت کار دستش داد؛ او در معادله خودش روی همه عوامل حساب باز کرده بود جز همین مورد.

سنایی راد گفت: اگر دستاوردهای نظام را در سطح دستاوردهای مادی ببینیم ضرر کرده‌ایم زیرا همراه با ما کشورهای دیگر نیز از این دستاوردها (جاده، برق، گاز، خط ریلی و...) بهره‌مند هستند.

وی ضمن تبیین دستاوردهای معنوی و راهبردی یادآور شد: دستاوردی مثل اعتماد به نفس به انقلاب می‌تواند موازنه ها را جابه جا کند؛ غرب دنبال قدرت و سلطه است و با اعتماد به نفس از خطوط قرمز آنها عبور کردیم.

سنایی راد ادامه داد: در عرصه های علمی و فناورانه رقیب غرب شدیم که برایشان سخت است؛ آنها ادعای سیادت بر دنیا را دارند و ما نه تنها این سیادت را تمکین نمی‌کنیم بلکه الهام بخش مظلومان عالم هستیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه در روسیه از تفکر شیعی در مقابل تفکر تکفیری استقبال می‌کنند، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران با آزادی که وجود دارد می‌شود مسئولان را نقد کرد؛ هر جا اتفاقی بیفتد رهبری در کنار مردم است؛ به عنوان مثال رهبر انقلاب آنچه در مورد خودرو سازی گفته می‌شود می‌گوید حق با مردم است و این دستاورد بزرگ انقلاب است.

وی ضمن تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: دستاوردهایی که به ما ارتقای ژئوپلیتیک داده و نه تنها در منطقه حرف برای گفتن داریم بلکه می‌توانیم در سیاست‌های فرامنطقه‌ای قدرت‌های بزرگ اثر بگذاریم.

سنایی راد ادامه داد: با ورود جمهوری اسلامی ایران جگهای نیابتی که راه انداخته بودند به بن‌بست خورد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا به قدرت ایران اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه نظامی نه تنها به ما توان بازدارندگی داده بلکه توان ضربه متقابل نیز داده است؛ ابتدای کار آمریکایی ها فکر می‌کردند هواپیمای بدون سرنشینان را با موشک روسی زدیم ولی بعدا که فهمیدند موشک ایرانی است وحشتشان مضاعف شد.

سنایی راد بیان کرد: جمهوری اسلامی دنباله‌رو روس‌ها نیست اما در همکاری راهبردی با آنها می‌تواند ابتکار عمل داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز