خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه:

موفقیت در توافق هسته‌ای، نشانه پذیرش قدرت و عزت ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۱۴

فرماندار بانه گفت: نشستن شش قدرت بزرگ جهان با ایران در پای میز مذاکره به معنی پذیرفتن قدرت و عزت ایران اسلامی است که این خود به همت جوانان غیور این مرز و بوم و با اتکاء به خداوند متعال و بهره‌گیری از دانش بومی به ثمر رسیده است.

به گزارش ایلنا در کردستان، راشد عذیری شامگاه چهارشنبه در جشن هسته‌ای که به مناسبت روز فناوری هسته‌ای در بانه برگزار شد افزود: موفقیت تیم جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای سوییس، نتیجه حمایت‌های بی‌دریغ رهبری و استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن بود. 

وی گفت: دستیابی به این موفقیت ضمن حفظ منافع ملی کشور علاوه بر اینکه قدرت دیپلماسی ایران را به دنیا نشان داد از طرفی دیگر با پافشاری تیم مذاکره کننده بر اصول و مواضع به حق ملت و نظام، حقانیت جمهوری اسلامی را به دنیا اثبات کرد. 

فرماندار بانه در ادامه به شعار سال اشاره کرد و افزود: نامگذاری سال ۹۴ با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی بزرگ‌ترین هدیه رهبر معظم انقلاب به ملت بزرگ ایران در سال جدید بود. 

عذیری اظهار کرد: عناوین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید بر اساس درایت و دور اندیشی‌های معظم له صورت می‌گیرد و تمامی نامگذاری‌ها در طول این سالیان در راستای توسعه و آبادانی روز افزون کشور بوده است. 

وی افزود: دولت و ملت هر دو از یک طیف و گروه هستند با این تفاوت که دولت خدمتگزار مردم و موظف به رفع مشکلات و نیازهای آنان است و این مهم با انسجام و همدلی ملت با دولت محقق می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز