خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۷۶

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز با حضور سرهنگ حسن آبادی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان،  نماینده دادستان استان،  معاون پیشگیری نیروی انتظامی،  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، و جمعی از مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان،  آقای یاسر بابایی به عنوان فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان معرفی شد.

در این مراسم فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشور طی سخنانی گفت: این یگان حفاظت از اراضی برای تأمین امنیت غذایی کشور را مهمترین ماموریت و وظیفه ذاتی خود قلمداد می‌‌کند.

سرهنگ ابراهیم حسن آبادی افزود: از مساحت ٢٣ میلیون هکتار اراضی کشور که دارای قابلیت کشاورزی است افزون بر ١۴میلیون هکتار آن زیر کشت محصولات زراعی و باغی است که معادل ٧٨ درصد اراضی در چرخه تولید محصولات کشاورزی است و حفظ و حراست از این زمین کشاورزی برای تحقق امنیت غذایی بسیار سنگین و اساسی است.

وی تصریح کرد: حوزه زمین امرحاکمیتی است که با مشارکت مردمی می‌توانیم درصد دستیابی به اهدافمان را افزایش دهیم.

حسن آبادی اظهار داشت: تمامی تلاش ما براین اصل استوار است که چالش های را در حوزه زمین در امور اراضی کشور به حداقل برسانیم.

وی اظهارداشت: تاکنون بیش از ١٢٠ هزار اخبار مردمی دریافت داشته ایم که حدود ٢١ هزار مورد آن در باره  تغییر کاربری غیر مجاز در سطح کشور است.

در پایان این مراسم تعدادی از کارکنان امور اراضی استان کارت ضابط دادگستری دریافت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز