خبرگزاری کار ایران

آمادگی شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای ساخت مجتمع رفاهی ویژه همراهان بیمار‌ان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۵۳

دبیراجرایی خانه کارگر استان هرمزگان از همکاری شرکت نفت ستاره خلیج فارس قول برای ساخت مکانی جهت استراحت همراهان بیمار‌ان تامین اجتماعی خبر داد.

اسماعیل حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به بازدید محمدعلی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از بخش‌های مختلف بیمارستان خلیج فارس،خاطرنشان کرد: درجریان این بازدید،مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای  ساخت یک مجتمع رفاهی ویژه همراهان بیمار در بیمارستان خلیج فارس و رفع مشکلات درمانی کارگران قول مساعد داد.

حاجی زاده همچنین گفت: این مجتمع به همراهان بیمارانی که از اقصی نقاط استان برای درمان به مرکز استان مراجعه می کنند خدمات رفاهی ارائه خواهد داد و محلی برای اسکان آنان خواهدبود.

حاجی‌زاده  افزود: بیمارستان خلیج فارس تنها بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان است که به اقشار مختلف مردم به ویژه کارگران خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: تاکنون این شرکت در کمک به حوزه درمان و ورزش استان نقش آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های استان هرمزگان به خوبی بهره برد،خاطرنشان کرد: صنایع استان هرمزگان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی دارای ظرفیت بسیار زیادی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ انتظار می‌رود دیگرصنایع و بنگاه های اقتصادی استان ،اقدامات مناسبی برای کارگران استان هرمزگان انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز