خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بازگشایی ۹۰۰ معبر اصلی شهر ارومیه توسط ۸۸۰ پاکبان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۱۲

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ۹۰۰ معبر اصلی سطح شهر توسط ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی است.

هادی بصاری در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: با آغاز بارش برف و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اولویت بازگشایی و برف‌روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام ۹۰۰ معبر اصلی و سپس ۲۳ هزار معبر فرعی برف روبی و نمک‌پاشی می‌شود.

بصاری، تاکید کرد: تلاش تمام پرسنل و ماشین آلات بدون وقفه است و از شهروندان نیز خواهشمندیم با صبوری ما را در خدمت رسانی یاری کنند.

وی ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، گفت:  شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز