خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد؛

تردد در شهر، بدون آبگرفتگی در جریان است/رویکرد ما محله محوری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۱۷

شهردار اصفهان گفت: مشکلاتی که در برخی بارندگی‌های قبلی وجود داشت، با شناسایی نقاط حساس، رفع شده است و اکنون شاهد شهری زیبا و بدون مانع در رفت و آمد هستیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی قاسم زاده با اشاره به بارش باران و شور و نشاط جاری در شهر اظهار داشت: براساس تجارب قبلی، نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان از شب گذشته، در آماده باش کامل بودند و از نیمه های شب که بارش باران آغاز شد، در مناطق مختلف مشغول کار بودند.

وی با اشاره به رفع آبگرفتگی های جزئی در شهر تصریح کرد: براساس آخرین گزارش ها، آبگرفتگی که مانع تردد در سطح شهر باشد، وجود ندارد؛ همچنین مشکلاتی که در برخی بارندگی‌های قبلی وجود داشت، با شناسایی نقاط حساس، رفع شده و اکنون شاهد شهری زیبا و بدون مانع در رفت و آمد هستیم.

شهردار اصفهان بیان کرد: رویکردهای ما در مدیریت جدید شهری، محله محوری است و  تیم های مدیریتی شهرداری، شب ها در محلات با شهروندان جلسات هم فکری و برنامه ریزی برگزار می‌کنند که حاصل آن، ارتقای کیفی محلات شهر است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در بودجه 1401، تعدادی از محلات که ساکنان آنها شرایط دشوارتری از نظر وضعیت معابر و سایر مشکلات شهری دارند، در اولویت کاری شهرداری قرار می‌گیرند، اما با این وجود، اگر مردم نکاتی را در خصوص محلات مد نظر دارند، این موارد را از طریق سامانه های شهرداری با ما درمیان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز