خبرگزاری کار ایران

در نشست با مسئولان رسانه‌ای استان مطرح شد؛

رسانه‌ها برای تحقق مطالبات در قزوین نقش اساسی دارند/ برای توسعه استان از دیدگاه‌های مختلف بهره می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۴۲

استاندار قزوین گفت: توجه به ظرفیت‌های استان رسالت مشترک رسانه و مسئولان استان است و به میزانی که در این زمینه هماهنگ‌تر باشیم، موفقیت بیشتری حاصل می‌شود و باید از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق تصمیم‌گیری‌ها و مطالبات استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در نشست با مسئولان رسانه‌های استان گفت: اقتصاد رسانه از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که در فعال بودن رسانه‌ها نقش دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به نقش و اثرگذاری رسانه‌ها به ویژه در بستر الکترونیکی و فضای مجازی باید برای تقویت آنها اقدام شود.

اعلایی اظهار داشت: با وجود اینکه رسانه‌های مکتوب استان در حوزه اطلاع رسانی موفق بوده‌اند اما هزینه‌های بالای آنها محدودیت‌هایی را برای صاحبان آن ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: لازم است در فعالیت در بستر فضای مجازی گسترش پیدا کرده و تقویت شود، چرا که عمل در این فضا ضمن هزینه‌های کمتر بازخورد و نتیجه بیشتری به همراه دارد و باید مسئولان برای رشد فعالیت رسانه‌ها در بستر مجازی اقدامات و همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: رسانه‌های استان با پیشینه قوی در شرایط سخت هم به فعالیت خود ادامه داده و پایدار بوده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های استان گفت: با معرفی داشته‌ها و ظرفیت استان در زمینه‌های مختلف می‌توان به رشد و رونق اقتصادی استان کمک کرد.

اعلایی اظهار کرد: درحال حاضر تمام تصمیم گیری‌ها در استان اجرا نمی‌شود که پیگیری رسانه‌ها می‌تواند به اجرای مطالبات کمک کند.

وی عنوان کرد: لازم است رسانه‌ها در حوزه مدیران و قضاوت آن‌ها واقعگرایانه عمل کنند، مدیران نیز باید با رسانه‌ها تعامل داشته و نسبت به آن‌ها پذیرش داشته باشند، البته تشکل‌های رسانه‌ای نیز باید درصورت خارج شدن از مرز ادب و اخلاق تذکرات لازم را داشته باشند.

استاندار قزوین درباره انتصابات در استان گفت: برای انتصابات در استان لیست‌های مختلفی ارائه شده و بر لیست واحد تمرکز وجود ندارد؛ چرا که باید از تمام امکانات برای توسعه و تصمیم گیری در استان استفاده شود و باتوجه به اینکه دولت سیاسی نیست برای توسعه استان از نخبگان و دیدگاه‌های مختلف و همچنین از جوانان به دلیل ریسک پذیری بالا استفاده می‌شود.

در این نشست مدیران رسانه های استان مسائل و مشکلات حوزه رسانه از جمله مباحث اقتصادی و معیشتی خبرنگاران، بیمه خبرنگاران، آگهی های دولتی، یارانه های دولتی و مشکل کاغذ، پاسخگویی مدیران، مسائل خانه مطبوعات و... را مطرح کردند و خواستار رسیدگی مسئولین در این رابطه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز