خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارشاد:

قزوین دارای یک جامعه رسانه‌ای پویا و موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۳۸

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قزوین از یک جامعه رسانه‌ای پویا و موثر برخوردار است و روزنامه نگاران زیادی در آن فعال هستند؛ البته هنوز تا رسیدن به جایگاه اصلی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد خدادی در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌های استان که ظهر امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: افزایش مهارت و شناخت دنیای جدید رسانه از اهداف جشنواره‌های رسانه‌ای است و همین امر برای واکاوی عملکرد رسانه‌ها فرصت مناسبی را فراهم می‌کند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امروز فضای مجازی شریک رسانه بوده و قدرت بی بدیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. 

 وی ابراز کرد: قزوین از یک جامعه رسانه‌ای پویا و موثر برخورداراست و روزنامه نگاران زیادی در آن فعال هستند؛ البته هنوز تا رسیدن به جایگاه اصلی فاصله دارد.

خدادی افزود: باید با هم افزایی و ایجاد تولیدات مورد نیاز مخاطبان و تولید فرآورده، رسانه را به جایگاه اصلی خود رسانده تا بدین وسیله بتوان در دنیای جدید نقش و سهم خود را به نحو احسن انجام بدهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر اخلاق در رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دغدغه نخست خبرنگاران نهادینه کردن اخلاق در درون خود باشد تا بتواند محتوای لازم را به جامعه ارائه دهند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: انصاف و صحت در اطلاعات بسیار اهمیت دارد و باید کار پوششی در رسانه کنار گذاشته و کار سوژه‌ای جایگزین شود، وظیفه رسانه واکاوی، آسیب شناسی و حرکت به سمت اولویت‌های جامعه است و باید به گونه‌ای نقد کنیم که با راهکار همراه باشد.

خدادی گفت: جامعه بیش از هر زمان دیگری به رسانه نیاز دارد و باید در این راستا همدلی، هم افزایی و اخلاق وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز